- تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
- کد خبر : 2709
- مشاهده : - چاپ خبر
رشته تحصیلی تعمیر موتورهای دریایی در بندر دیر راه اندازی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر از راهاندازی کد رشته بومی جدید تعمیر موتورهای دریایی در شهرستان دیر خبر داد.
عبدالحسین جهانگیری به مناسبت بازگشایی مدارس در دبیرستان فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: عزت و آزادگی و امنیت ما مرهون دفاع مقدس است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با اشاره به تقارن میلاد پیامبر و بازگشایی مدارس، افزود: زندگی و سیره پیامبر اسلام برای امت اسلامی و همه جهانیان یک مکتب و مدرسه حیات بخش است. حیات پیامبر اسلام درس زندگی است و این تقارن را به فال نیک میگیریم
جهانگیری گفت: سالهای گذشته ۳۵ یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در مدارس شهرستان برگزار میشد، اما امسال در تمام مدارس برای شهدای شهرستان یادواره برگزار میشود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده درباره پروژه مهر، عنوان کرد: بتن ریزی و آسفالت حیاط مدارس، ثبت نام حدود ۱۴ هزار دانش آموز و نوآموز، کلاس بندی، ثبت و توزیع کتاب در ۱۲۲ مدرسه و مرکز دولتی و غیردولتی، تشکیل کارگروه برگزاری یادواره ۱۱۵ شهید شهرستان از اقدامات آموزش و پرورش برای پروژه مهر بوده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر ابراز کرد: رفع موانع در مسیر مدارس، تجهیز مدارس کم برخوردار، تعمیرات و رنگ آمیزی و فضاسازی و نصب تابلو جدید سردرب مدارس، تهیه و توزیع بستههای آموزشی و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند از دیگر اقدامات پروژه مهر است.
وی از افزایش یک کد هنرستان جدید با رشته بومی تعمیر موتورهای دریایی در شهرستان خبر داد و گفت: امسال ۱۱ رتبه زیر هزار در کنکور سراسری و ۵۴ قبولی در دانشگاه فرهنگیان داشتیم و در روزهای آینده سیر قبولی در دانشگاههای مطرح کشوری رسانهای خواهد شد.
جهانگیری ادامه داد: کسب مقام اول پژوهشسراهای استان ،۳۲ مقام استانی جشنواره خوارزمی، ۲۱ مقام استانی علمی و پژوهشی، ۸ مقام استانی طرح جابر، کسب ۸۰ مقام استانی و کشوری در حوزه پرورشی و تربیت بدنی نیز بخشی از موفقیتهای آموزش و پرورش شهرستان دیر است.
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0